W dniach 7 i 8 czerwca 2013r. odbyła się wycieczka do pięknego Torunia. W wyjeździe uczestniczyli uczniowie zespołów edukacyjno-terapeutycznych klas: IV-VI SP, Id oraz I/IIa Gimnazjum. Wycieczka miała charakter integracyjny, gdyż dzieciom towarzyszyli ich rodzice.

Galeria Google

Toruń przywitał nas piękną słoneczną pogodą i wieloma atrakcjami. Przez dwa dni zwiedzaliśmy najciekawsze miejsca w mieście Mikołaja Kopernika. Pod opieką przewodnika poznaliśmy ważniejsze zabytki na Starym Mieście. Wiemy, gdzie urodził się Mikołaj Kopernik, zobaczyliśmy wiele ciekawych miejsc m.in. Krzywą Wieżę, kościół pw. Najświętszej Marii Panny i Ratusz Miejski. W Planetarium wyruszyliśmy w „Cudowną Podróż” po układzie słonecznym. Podróż rzeczywiście była niesamowita i pełna wrażeń! A w sali Geodium zobaczyliśmy wystawę interaktywną poświęconą Ziemi jako planecie. Kolejną atrakcją było Muzeum Piernika. Mieliśmy okazję, pod czujnym okiem Mistrza i Wiedźmy uczestniczyć w piernikowych warsztatach. Każdy spróbował swoich sił w trudnej sztuce kulinarnej i samodzielnie wykonał piernika. Zajęcia były bardzo energiczne i wesołe. Na koniec naszej wycieczki poszliśmy na spacer do Ogrodu Zoobotanicznego. Mieszkaliśmy w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym, w internacie, gdzie zostaliśmy bardzo ciepło przyjęci. Atmosfera podczas podróży była bardzo rodzinna. Rodzice mieli okazję bliżej się poznać, wymienić się doświadczeniami?. Wycieczka wszystkim bardzo się podobała i pomimo zmęczenia bardzo miło wspominamy wizytę w Toruniu i już tęsknimy. Opiekunki – organizatorki