Dzień piąty

Ostatni dzień naszego pobytu w Cardiff rozpoczęliśmy śniadaniem, a następnie szybkimi zakupami w sklepie z pamiątkami, by pędem zwiedzić zamek #CardiffCastle oraz jego otoczenie. Spokojnie posiedzieliśmy w zamkowej kawiarni przy kawie i cieście marchewkowym. Niektórzy...

Czwarty dzień‎ aktywności‎ był‎ dla‎ nas‎ niespodzianką.‎ Wiedzieliśmy,‎ że‎ będzie‎ to‎ wyprawa‎ w‎ góry,‎ ale‎ szczegółów‎ nasi‎ Gospodarze‎ do‎ końca‎ nie‎ ujawniali.‎ Dzień‎ rozpoczął‎ się‎ jak‎ zwykle‎ śniadaniem,‎ jajka‎ na‎ bekonie‎ ‎ są‎ w‎ Walii‎ nieodzownym‎...

Podróże kształcą, wiemy to nie od dziś. Mieliśmy cudownie intensywny dzień. Przerobiliśmy lekcje: historii i geografii Walii, biologię z zoologią, ekonomię, politykę, funkcjonowanie społeczne oraz język angielski. A wszystko to w St Fagans National Museum of History,...

Po krótkiej nocy i smacznym, brytyjskim śniadaniu wyruszyliśmy do Parku Wodnego w Cardiff. Przebraliśmy się w odpowiednie stroje, przeszliśmy krótki instruktaż i wskoczyliśmy w kajaki. Niektórzy z nas musieli przełamać strach i lęk przed wodą, jednak szybko okazało...

Po miłym pożegnaniu w Wejherowie i bezpiecznej podróży na lotnisko w Gdańsku, szybko przeszliśmy formalności. Zostaliśmy zaskoczeni prawie 2 godzinnym opóźnieniem naszego lotu do Amsterdamu. Czas na lotnisku spędziliśmy integrując się  dzięki uprzejmości obsługi lotu...

czytaj dalej

W ramach projektu "Fit4healthylife" - brain fitness, czyli gimnastyka mózgu, w listopadzie, zaproponowaliśmy uczniom SSPdP i BS Is scykl polegający na rozwiązywaniu problemów „gimnastykującychnasz mózg".  Systematycznie, przez miesiąc, pojawiały się zadania, a...

Nasz ostatni dzień w Westerlo rozpoczęliśmy od przejażdżki powozem konnym w kierunku organicznej farmy #debiohoeve, gdzie czekała na nas gra terenowa. W czterech punktach wykonywaliśmy ciekawe zadania dotyczące zdrowego odżywiania. Nagrodą za ciężką pracę zarówno...

Kolejny piękny dzień mobilności w ramach projektu #Fit4healthylife w Belgii rozpoczęliśmy podróżą do stolicy, #Brukseli. Już na dworcu odbyła się integracja międzynarodowa, którą zapoczątkowały nasze dziewczyny. Cały peron był roztańczony!!!Do Brukseli dojechaliśmy w...

czytaj dalej

Dzisiejszy dzień rozpoczął się pięknym spacerem do partnerskiej szkoły BuSO Tongelsbos, na której zaproszenie przybyłyśmy do Belgii w ramach programu Erasmus+. Najpierw wzięłyśmy udział w niezwykłych warsztatach ogrodniczych. Nauczyłyśmy się jak w prosty sposób...