Strona główna
Pielęgniarka szkolna
Godziny dostępności
Zajęcia rewalidacyjne
Zajęcia rewalidacyjne o charakterze korekcyjno- kompensacyjnym
Zajęcia rewalidacyjne z zakresu gimnastyki korekcyjnej
Zajęcia rewalidacyjne w oparciu o terapię BFB
Zajęcia rewalidacyjne o charakterze logopedycznym
Zajęcia rewalidacyjne z zakresu terapii widzenia
Zajęcia rewalidacyjne z zakresu integracji sensorycznej
Zajęcia rewalidacyjne kształtujące kompetencje emocjonalno – społeczne
Zajęcia rewalidacyjne z elementami hydroterapii
Zajęcia rewalidacyjne z zakresu usprawniania funkcjonalnego
ERASMUS +
Projekty autorskie
Zawody bez barier nadzieją na przekraczanie granic
Ogólne info o projekcie
Przygotowanie do projektu
Grupa I
Grupa II i III
Ważne wydarzenia
Relacja z Hiszpanii
Uważność na człowieka daje moc
Ogólne informacje o projekcie
2023/2024
Standardy ochrony małoletnich
Wiosenne rozgrywki sportowe

W Baranzowej Szkole I stopnia w miesiącach marzec, kwiecień, maj i czerwiec odbywały się „wiosenne rozgrywki sportowe” w ramach projektu Erasmus+ Fit4healthlyLife. Był to cykl zajęć odbywających się w każdy piątek! Uczniowie podejmowali wyzwania w badmingtona,...

czytaj dalej

Właśnie odbyliśmy ostatnie międzynarodowe spotkanie w ramach projektu Erasmys+ Fit4healthlyLife. Tym razem nasi partnerzy projektowi przyjechali do Nas. To były bardzo intensywne dni. Po za pracami nad raportem końcowym spędzaliśmy po prostu razem czas integrując się...

W związku z propagowaniem zasad zdrowego odżywania i dbaniem o zdrowie fizyczne naszą szkołę odwiedziła magister @Maja Majcherek specjalistka ds. Zdrowego Stylu Życia, brainolog - kobieta z pasja. W zajęciach wzięli udział uczniowie branżowej szkoły I stopnia. Dzięki...

pod tym hasłem odbył się turniej wiedzy i umiejętności dla uczniów Szkoły Przysposabiającej do Pracy. W ramach innowacji pedagogicznej „Smacznie, zdrowo na surowo” oraz projektu Erasmus + Fit4healthylife przeprowadzony został dwuetapowy konkurs dla 8 śmiałków SSPdP. W...

Ostatni dzień naszego pobytu w Cardiff rozpoczęliśmy śniadaniem, a następnie szybkimi zakupami w sklepie z pamiątkami, by pędem zwiedzić zamek #CardiffCastle oraz jego otoczenie. Spokojnie posiedzieliśmy w zamkowej kawiarni przy kawie i cieście marchewkowym. Niektórzy...

Czwarty dzień‎ aktywności‎ był‎ dla‎ nas‎ niespodzianką.‎ Wiedzieliśmy,‎ że‎ będzie‎ to‎ wyprawa‎ w‎ góry,‎ ale‎ szczegółów‎ nasi‎ Gospodarze‎ do‎ końca‎ nie‎ ujawniali.‎ Dzień‎ rozpoczął‎ się‎ jak‎ zwykle‎ śniadaniem,‎ jajka‎ na‎ bekonie‎ ‎ są‎ w‎ Walii‎ nieodzownym‎...

Podróże kształcą, wiemy to nie od dziś. Mieliśmy cudownie intensywny dzień. Przerobiliśmy lekcje: historii i geografii Walii, biologię z zoologią, ekonomię, politykę, funkcjonowanie społeczne oraz język angielski. A wszystko to w St Fagans National Museum of History,...

Po krótkiej nocy i smacznym, brytyjskim śniadaniu wyruszyliśmy do Parku Wodnego w Cardiff. Przebraliśmy się w odpowiednie stroje, przeszliśmy krótki instruktaż i wskoczyliśmy w kajaki. Niektórzy z nas musieli przełamać strach i lęk przed wodą, jednak szybko okazało...

Po miłym pożegnaniu w Wejherowie i bezpiecznej podróży na lotnisko w Gdańsku, szybko przeszliśmy formalności. Zostaliśmy zaskoczeni prawie 2 godzinnym opóźnieniem naszego lotu do Amsterdamu. Czas na lotnisku spędziliśmy integrując się  dzięki uprzejmości obsługi lotu...